Test 2 Planning en Organiseren

23-01-2014 15:51
1) Je hebt over 2 weken een proefwerk. Wanneer begin je met leren?

A) Meteen nadat je het weet!

B) Over een week

C) 1/2 dag(en) voor het proefwerk

D) Ik leer niet, veelste tijdrovend!

 

2) Volgende week is een drukke week. Werk je voor?

A) Ja alles waarvan ik weet wat het huiswerk is maak ik al! (en scheelt tijd na het sporten!)

B) Alleen voor de eerste 2/3 dagen en het hangt van mijn sport af en welke opdrachten het zijn!

C) Nee, ik doe het alleen voor maandag

D) Oke, filosofische vraag: Waarom zou ik huiswerk maken?

 

3) Je moet over 3 weken met een groepje een presentatie houden. Jij...

A) Wilt zo snel mogelijk afspreken en zo ver mogelijk komen met de informatie. Zo heb je het op tijd af!

B) Over 1,5 week vraag ik wel wanneer we afspreken.

C) Ik vraag wanneer zij kunnen en ik ook kan.

D) Ik wacht totdat iemand anders met de vraag komt,

 

4) Waar bewaar jij al je schoolspullen?

A) allemaal op mijn kamer of in 1 kast. Dan kan je altijd je spullen vinden!

B) Op mijn kamer mijn boeken en beneden mijn werkboeken en etui. (of andersom ;) )

C) Uh ja lastige vraag... Boven ergens in mijn kamer!

D) Overal ligt wat... Ben wel al 4 weken mijn Nederlandse boek kwijt....

 

5) Hoe ziet jou kluisje eruit?

A) Schoon en georganiseerd.

B) Wel een paar losse papieren, maar voor de rest wel netjes.

C) Daar liggen al mijn boeken en losse bladen. Niet altijd kan ik ze vinden.

D) Vies en ongeorganiseerd.

 

Het meeste:..........

A) Je kan goed plannen en jou hoofd is georganiseerd!

B) Je hebt alles onder controle!

C) Jij denkt: "Het komt wel goed" of "komt een andere keer wel" . Tip van mij: als je alles goed organiseerd, zit je een stuk lekkerder in je vel! Probeer het een keer!

D) Het boeit je allemaal niet zo veel.. Lees de tip van uitkomst C ook een keer ( of is dat al teveel gevraagd ? ;) )

Terug