Presentatie website

26-11-2013 19:50

Ik heb vorige week mijn presentatie gehouden over mijn website. Mijn docente heeft mij de beoordeling gegeven:

 

Taak

Klas

Docent

Datum

Beoordeling

  Website en boekopdracht  presenteren

 

  V2A

  HAA

  26 nov. 2013

 9,0

Ingevuld door de docent:

ONDERDEEL

BEGIN

GEVORDERD

VAARDIG

Inhoud

 

 X

 

Opbouw/samenhang

 

 X

 

presentatie

 

 X

 

Zinsbouw/woordgebruik

 

 X

 

Verstaanbaarheid/toon

 

 X

 

Interactie publiek/gesprekspartners

 

 X

 

Wat ging vooral goed?

Ik:  Ik had alle informatie erin, en volgens mij heb ik alles ook goed uitgelegd. En ik reageerde op de interactie van het publiek.

Docent: ( Bijna ) alles!

Bij de volgende spreektaak ga ik letten op……

Ik: Iets meer de klas inkijken en luider praten.

Docent:  Probeer alle onderdelen op niveau 'vaardig' te krijgen door bijv. vragen te stellen aan je publiek.

Ik ben heel blij met het resultaat!

Terug